Lengvai suprantama kalba
🏫 Kas yra Kėdainių šviesioji gimnazija?
Kėdainių šviesioji gimnazija – tai moderni mokykla, kurioje mokosi jaunimas iš Kėdainių ir viso rajono.
🎓 Gimnazija siekia, kad kiekvienas mokinys įgytų žinių ir įgūdžių, kurie padės gyvenime.
💡 Čia mokomės ne tik dalykų, bet ir bendravimo, bendradarbiavimo, atsakomybės.
📜 Gimnazijos istorija
🏰 Gimnazija turi senas tradicijas.
📅 Ji buvo įkurta 1647 metais kunigaikščio Jonušo Radvilos.
📚 Tuo metu ji vadinosi „Gymnasium Illustre“ – Šviesioji gimnazija.
🔄 2002 m. rugsėjo 1 d. gimnazija atvėrė duris po restauracijos.
🎯 Gimnazijos tikslas
🔍 Padėti mokiniams atrasti prasmę, pažangą ir sėkmę.
🌱 Kurti aplinką, kurioje mokymasis yra įdomus ir prasmingas.
🤝 Remtis bendruomenės susitarimais ir pagarba.
👨🏫 Kas dirba gimnazijoje?
👩🏫 44 pedagogai
🧑🔬 5 ekspertai
📘 30 metodininkų
🎓 8 magistrai
👥 64 darbuotojai
👨🎓 Kas mokosi gimnazijoje?
🧑🎓 529 mokiniai
🌟 118 mokinių dalyvauja neformaliojo ugdymo programoje „Sėkmės ir lyderystės mokykla“
