2020 m. gruodžio mėn.
Programos „Ateities inžinerija“ tikslai ir uždaviniai įgyvendinti, nes mokiniams buvo sudarytos galimybės plėtoti STEAM kompetencijas, stiprinti komandinio darbo įgūdžius, atskleisti savo kūrybiškumą, sprendžiant inžinerines problemas, ugdyti(s) gebėjimą taikyti mokslo ir technologijų žinias, kuriant, projektuojant ir įgyvendinant inžinerinius gaminius, sistemas, procesus ir sprendžiant švaresnės gamybos, išteklių optimizavimo, ekologinio projektavimo problemas. Programa buvo įgyvendinama kartu su Vilniaus Gedimino technikos universiteto „Ateities inžinerijos“ (AI) platforma, kuri suteikė reikalingą metodinę medžiagą, IT įrankius ir konsultacijas. Mokiniai inžinerinius gebėjimus ugdėsi kūrybinėse dirbtuvėse. Dėl COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) paskelbto karantino kūrybinės dirbtuvės ir konsultacijos vyko nuotoliniu būdu su Vilniaus Gedimino technikos universiteto „Ateities inžinerijos“ (AI) platformos dėstytojais konsultantais. Prieš paskelbiant karantiną buvo suformuotos projektų rengimo komandos. Mokytojai mokė ir konsultavo moksleivius, kartu generavo projektinių darbų idėjas pagal pasirinktas temas, rengė veiklos planus. Mokinių komandos su mokytojais ir VGTU konsultantais studijavo AI platformos medžiagą (http://ateitin.vgtu.lt/), stebėjo vyresnių klasių moksleivių projektinių darbų pristatymus, mokėsi, kaip reikia rengti projektinių darbų aprašus ir juos pristatyti, lavino projektavimo, montavimo, planavimo, programavimo bei konstravimo, praktinės techninės kūrybos įgūdžius, ugdėsi aplinkos puoselėjimo vertybines nuostatas, kurios įvairiomis formomis gali reikštis prasmingoje Žemės išsaugojimo ateities kartoms veikloje.
Visą informaciją apie „Ateities inžinerijos“ projektą galima rasti čia